koolhydraatarme ijsjes

Koolhydraatarme IJsjes – Verfrissend En Super Lekker!

Laatste update: 27 februari, 2020 | Geen reacties

Koolhydraatarme ijsjes zijn onmisbaar tijdens de warme en zonnige dagen. Ze zijn verleidelijk en verfrissend! Met maar 1,5 gram koolhydraten per ijsjes kun je hier optimaal van genieten. Ik durf te wedden dat je de diepvries volpropt met deze ijsjes :).

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm Weekmenu! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  >>  Bekijk hier het Koolhydraatarm Weekmenu

Koolhydraatarme ijsjes

Ben je ook zo dol op ijsjes? Hoe zou je het vinden als je niet op de suikers hoeft te letten wanneer je een ijsje eet! Ik deel namelijk een recept waar je de diepvries wat vaker voor mag open trekken!

De smaak is super lekker en verfrissend. Heerlijk om van te genieten en dat met een BIG SMILE. De ingrediënten zijn voor 6 ijsjes maar je kunt er uiteraard meer maken.

Zijn ijsjes gezond?

De ijsjes die je in de supermarkt koopt bevatten veel suiker. Daarnaast worden er ook allerlei kleurstoffen aan toegevoegd. Dit is niet de allerbeste keuze voor je lichaam.

Koolhydraatarme ijsjes bevatten veel minder suiker. Daarnaast maak je gebruik van verse ingrediënten. Ook voeg je er fruit aan toe waardoor het ijsje vitamines en mineralen bevat.

Bramen, bessen en frambozen zijn rijk aan vitamine A, B1, B2, B6, B11 en C. De aanwezige mineralen zijn calcium, fosfor, zink, koper, magnesium, kalium en natrium.

Wat heb je nodig?

koolhydraatarme ijsjes

Om deze koolhydraatarme ijsjes te kunnen maken kun je verschillende methodes toepassen. Je kunt bijvoorbeeld een ijslollievorm kopen of je gebruik plastic glaasjes waar je een lepel rechtop in zet. Mocht je zelf nog een handig idee hebben, deel dit dan onderaan in het artikel :-).

  • 100 gram bessen, frambozen en bramen (of wat je lekker vindt)
  • 120 ml dikke kokosmelk
  • zoetstof
  • 1 eetlepel gemalen kokos
  • 120 ml ongezoete amandelmelk

Hoe maak je koolhydraatarme ijsjes?

1. Meng de kokosmelk, zoetstof, gemalen kokos en ongezoete amandelmelk door elkaar. Proef het mengsel en voeg naar eigen smaak zoetstof toe. Dek het mengsel af en laat het 1 uur in de koelkast opstijven.

2. Maak ondertussen het fruit schoon. Haal eventuele takjes eraf en spoel het fruit. Haal het mengsel uit de koelkast en meng dit met het fruit. Vul de ijsvormpjes en zet ze minstens 4 a 5 uur in de diepvries.

3. Smullen maar!!!

Afvallen dankzij het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu

Wil je graag meer gezonde koolhydraatarme recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu aan. Dit programma bevat 30 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open hier het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

koolhydraatarme ijsjes

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 6 april, 2018

Auteur

Timo

Categorie

Bijgerecht Recepten

Tags

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Volg BGreat op social media:

© 2016 - 2020 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies