Kantooruren
Onze klantenservice (support@bgreat.nl) is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 9:00 uur en 17:00 uur. We beantwoorden alle e-mails binnen deze tijden, dus we vragen je vriendelijk om geduld te hebben.
Vragen over het abonnement:
Wat kost het abonnement?
De prijs van het abonnement hangt af van het type abonnement dat je kiest. We hebben verschillende opties, variërend in prijs en duur. Bezoek onze website voor de meest actuele informatie over de kosten of neem contact op met de klantenservice voor persoonlijke hulp.
Wat kan ik met het abonnement?
Met het abonnement krijg je toegang tot exclusieve content zoals weekmenu’s, recepten, bonusboeken en andere waardevolle bronnen om je te helpen met jouw koolhydraatarme levensstijl. Afhankelijk van het abonnement krijg je ook toegang tot persoonlijke begeleiding of extra materialen.
Loopt het abonnement door na de eerste maand?
Ja, het abonnement wordt automatisch verlengd, tenzij je ervoor kiest om het stop te zetten. Je kunt dit op elk moment doen via je accountinstellingen of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door een email te sturen of nog makkelijker, via je account op onze website. Ga naar de volgende pagina voor instructies hoe je dat kunt doen.
Vragen over jouw bestelling:
Waar kan ik mijn bestelling vinden?
Je kunt je bestelling vinden via de e-mail die we je hebben gestuurd. In de e-mail staat een link waarmee je direct toegang hebt tot je digitale producten. Als je de e-mail niet kunt vinden, controleer dan je spamfolder of neem contact met ons op, dan sturen we de e-mail opnieuw.
Ik heb mijn bestelling al wel betaald, maar nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Dat is vervelend om te horen! Controleer of je de e-mail met de link naar je digitale producten hebt ontvangen. Als je de e-mail niet kunt vinden, laat het ons dan weten, zodat we je een nieuwe link kunnen sturen.
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik gebruik maken van de 30 dagen garantie?
Ja, je kunt zeker gebruik maken van de 30 dagen garantie. Als je binnen 30 dagen na aankoop niet tevreden bent, kun je ons contacteren (support@bgreat.nl) voor een volledige terugbetaling. We helpen je graag verder.
Mijn bestelling heeft geen boodschappenlijstje, hoe zit dat?
Wat vervelend dat het boodschappenlijstje ontbreekt! Normaal gesproken sturen we dit altijd mee. Neem even contact met ons op, dan sturen we het boodschappenlijstje direct naar je toe per e-mail.
Ik heb mijn boek niet ontvangen, hoe zit dat?
Als je je boek niet hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets misgegaan met de e-mail. Controleer eerst je spamfolder. Als je de e-mail niet kunt vinden, neem dan contact met ons op, dan sturen we je de link opnieuw.
Waar kan ik de bonus boeken vinden?
De bonus boeken staan normaal gesproken in dezelfde e-mail als je bestelling, of in je account onder “Downloads” of “Mijn Bibliotheek.” Als je ze daar niet kunt vinden, neem contact met ons op, dan sturen we je een nieuwe link.
Ik heb een abonnement, als ik nu een los product wil kopen, moet ik daar dan maandelijks extra voor betalen?
Nee, je betaalt alleen eenmalig voor het losse product. Je maandelijkse abonnementsprijs blijft hetzelfde, en je ontvangt geen extra maandelijkse kosten voor het losse product dat je koopt.
Ik heb nog geen antwoord op mijn mail, wat nu?
Onze excuses voor de vertraging! We beantwoorden alle mails altijd binnen onze kantooruren, van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur. We vragen je vriendelijk om nog even geduld te hebben, we zorgen ervoor dat je altijd een reactie ontvangt.