koolhydraatarm kookboek

Koolhydraatarm Kookboek – 2 Kg Per Week Afvallen Mogelijk!

Laatste update: 19 oktober, 2018 | Geen reacties

Wanneer je gebruik maakt van een goed koolhydraatarm kookboek, krijg je er heel veel voor terug. Je valt eenvoudig een aantal kilo af en ook zit je lekkerder in je vel. Tegenwoordig zijn er veel koolhydraatarme kookboeken op de markt en ik deel een boek dat aan alle eisen voldoet!

Koolhydraatarm kookboek

Ik heb al heel wat koolhydraatarme kookboeken voorbij zien komen. De kookboeken die mij aanspreken test ik. Merendeels voldoet niet aan alle eisen en dat is zonde van je tijd en geld!

Maar aan welke eisen moet een koolhydraatarm kookboek voldoen? Daar vertel ik je graag meer over. Om resultaat te boeken is het belangrijk dat je de juiste keuze maakt. In plaats van een ingewikkelde top 10 aan boeken met je te delen heb ik gekozen voor het boek, waar je 100% resultaat mee zult behalen.

Wat betekend koolhydraatarm?

koolhydraatarm kookboek

Laten we bij beginnen bij de basis. Niet iedereen weet exact wat koolhydraatarm betekend. Koolhydraatarm wilt zeggen dat de voeding die je eet, uit minder suikers bestaat.

Suikers zijn namelijk enorm verslavend en brengen veel nadelen met zich mee. Door koolhydraatarm te eten ontstaan er juist een hoop voordelen. Het bekendste voordeel is dat je afvalt in vetpercentage (gewicht).

Daarnaast voel je je fitter en ben je minder snel moe. Ook je humeur is beter. Laat ik dieper ingaan op de voordelen die ontstaan, wanneer je een koolhydraatarme levensstijl aanneemt:

  1. Het gevoel van honger neemt af. Koolhydraatarme voeding bevat namelijk veel eiwitten.
  2. Je huid komt er beter uit te zien. Minder last van puisten en mee-eters.
  3. Zondigen mag! Een keer in de week kun je eten wat je wilt.
  4. Je bloeddruk verlaagt.
  5. Koolhydraatarme recepten helpen bij diabetes.
  6. Je ervaart veel meer energie.
  7. Geen opgeblazen gevoel.

Beste koolhydraatarm kookboek – Hoe word je dat?

Eerder heb je kunnen lezen over de eisen, waar een koolhydraatarm kookboek aan moet voldoen. Er zijn namelijk een hoop boeken waarvan de werking minimaal is. En met werking bedoel ik dat je de voordelen ervaart die ik hierboven benoemd heb.

Hieronder leg ik 7 onmisbare eisen uit waar een koolhydraatarm kookboek aan moet voldoen. Uiteraard deel ik later het boek dat deze eisen nakomt en je alle voordelen mee zult ervaren!

koolhydraatarm kookboek

1. Overzichtelijk en begrijpelijk

Een koolhydraatarm kookboek moet direct vertellen waar het over gaat. Een overzichtelijke inhoudsopgave is belangrijk zodat je exact weet, waar wat te vinden is.

Ook moet het boek opgesteld zijn in begrijpelijke taal. Je wilt namelijk zo snel mogelijk van start kunnen gaan.

2. Een compleet stappenplan / weekmenu

Een kookboek met alleen recepten is niet voldoende. Wij mensen houden we ervan dat we een route kunnen volgen. Een stappenplan geeft houvast en zorgt ervoor dat je de juiste keuzes maakt.

Een ander belangrijk onderdeel is het weekmenu. Zo krijg je voor een aantal weken op rij, van maandag tot en met zondag een overzicht van wat je eten gaat.

Wanneer een koolhydraatarm kookboek dit toepast, is het ook belangrijk dat je de juiste voedingstoffen binnenkrijg. Gevarieerde maaltijden zorgen voor een gezond lichaam.

3. Voedingswaarden worden vermeld

Wat ik niet begrijp zijn kookboeken waar de voedingswaarden ontbreken. Vooral afslank boeken! Het is belangrijk dat je weet hoeveel calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten je binnenkrijgt.

De juiste verhouding zorgt er namelijk voor dat je resultaten gaat boeken. Nu begrijp ik dat de meeste mensen niet veel verstand hebben van de juiste verhouding aan voedingsstoffen. Daarom moet het beste koolhydraatarme kookboek dit voor je uitgezocht hebben!

4. Duidelijke kookinstructies

Het draait met name om de recepten die je gaat maken. Het is dan wel zo prettig dat de kookinstructies duidelijk zijn. Zo kom je niet voor verassingen te staan en hoef je je maaltijd niet met tegenzin om te eten.

Stap voor stap moet er verteld worden hoe je het recept moet maken. Ook in de juiste volgorde! Het beste koolhydraatarm kookboek wordt je niet zomaar. Het moet voor iedereen werken!

5. Snelle en makkelijke koolhydraatarme recepten

Urenlang in de keuken staan is niet meer van deze tijd. Daarnaast zijn we vaak druk en heb je er gewoonweg de tijd niet voor. Snelle recepten zijn dus ideaal.

Ook moeten de recepten makkelijk zijn. De smaak is natuurlijk ook belangrijk en deze combinatie gaat dan ook prima samen. Het koolhydraatarm kookboek dat ik later in dit artikel met je deel bevat recepten die binnen 5 – 20 minuten klaar zijn.

6. Een eerlijke prijs

De prijs van een koolhydraatarm kookboek moet kloppen voor de inhoud die je ontvangt. Is er voldoende tijd en aandacht aan besteed, dan zie je dat ook zeker terug.

Je ervaart de voordelen ervan en dat is uiteindelijk waar je het voor doet. Kijk dus niet alleen naar de prijs maar ook de inhoud die je ontvangt.

7. Boodschappenlijsten

Boodschappenlijsten wilt zeggen dat je per week kunt zien, welke ingrediënten je in huis moet halen. Dit is ideaal wanneer je een weekmenu volgt.

Zo weet je welke boodschappen je van maandag tot en met zondag nodig hebt. Dit scheelt een hoop tijd en geld. Ook zorgt het ervoor dat je iedere dag het programma kunt voorzetten. Zo heb je een stok achter de deur!

Wat is het beste koolhydraatarm kookboek?

koolhydraatarm kookboek

Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma van Niels Bosman heeft op alle fronten bewezen, de beste te zijn! Hierboven heb ik onderbouwd waar een koolhydraatarm kookboek aan moet voldoen.

Laat ik je meer vertellen over het 50 dagen programma. Zo weet je precies wat je kunt verwachten en ook lees je later een aantal ervaringen van andere gebruikers!

Daarnaast vind ik het belangrijk dat je de juiste keuze maakt. Ik heb veel boeken mogen reviewen en helaas zijn er een hoop ”bekende koolhydraatarme kookboeken” niet de moeite waard om aan te schaffen.

Wat is het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma?

Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma is een dieet waarin je voor 50 dagen, complete weekmenu’s ontvangt. Daarnaast ontvang je via de mail wekelijks nieuwe recepten, tips en andere informatie die je nodig hebt.

Het is een e-book dat je kunt openen op je telefoon, laptop en tablet. Zo kun je waar je ook bent, precies bijhouden wat je eet of kunt eten.

Het openen op je telefoon, laptop of tablet gaat heel simpel. Zodra je het e-book aanschaft ontvang je per mail een link waar je op kunt klikken. Zodra je dat doet open je direct het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma. Je hoeft dus niet te downloaden en ook heb je geen e-reader nodig!

Je kunt direct  alle functies gebruiken. Er staan recepten in voor 50 dagen van tussendoortjes tot avondmaaltijden. Straks deel ik een aantal bladzijdes uit het koolhydraatarm kookboek.

Voor wie is het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma bedoeld?

koolhydraatarm kookboek

Zowel vrouwen en mannen kunnen gebruik maken van dit 50 dagen programma. Niels heeft met name de focus gelegd op afvallen.

Is het je doel om een aantal kilo’s kwijt te raken, dan raad ik je het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma aan. Mocht je nu al benieuwd zijn naar de inhoud, klik dan op de volgende link:

Daarnaast kan het hele gezin gebruik maken van het programma. Je hoeft dus niet dubbel te gaan koken. De recepten die je maakt kunnen ook door je partner en kinderen gegeten worden.

Dit bespaart je een hoop tijd en geld. Maar nog veel belangrijker is dat op deze manier, iedereen gezond bezig is thuis!

Inhoud van dit Koolhydraatarm Kookboek

Het 50 Dagen Programma kent een aantal belangrijke pijlers. Niels heeft met de volgende onderdelen rekening gehouden namelijk:

1. Afvallen zonder te hoeven sporten

Jezelf suf sporten is niet nodig om te kunnen afvallen. Bewegen is goed maar niet de hoofdzaak van dit programma. Door de juiste voeding te eten ga je afvallen zonder te hoeven sporten.

2. Makkelijke recepten

De recepten die je maakt zijn makkelijk en kosten weinig tijd. Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets niet lust en daarom mag je ook variëren tussen de recepten.

3. Makkelijk aanpassen aan je gezin

Heb je een gezin dan is dat geen probleem. Zowel je partner als kinderen kunnen gewoon mee eten. Zo is iedereen gezond bezig en hoef je niet dubbel te koken.

4. Brood eten mag

In de weekmenu’s komen ook botherhammen en rijstwafels voor. Zo kun je toch af en toe genieten van een lekkere boterham. Bovendien heb je hierdoor ook minder kans op het jojo-effect.

5. Minder Hongergevoel

Koolhydraatarm wilt zeggen dat je anders gaat eten en niet minder. Met 6 eetmomenten per dag ben je het hongergevoel een stap voor. Je zult versteld staan welke gezonde snacks je gewoon kunt eten.

Een blik uit het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma

Hieronder deel ik een aantal afbeeldingen uit het 50 Dagen Programma. Wekelijks maak ik gebruik van dit koolhydraatarm kookboek en deel een aantal van mijn favoriete recepten.

Laat ik beginnen met dag 1. De afbeelding hieronder geeft aan wat de maaltijden en tussendoortjes zijn, die je gaat eten.

koolhydraatarm kookboek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zoals je kunt zien staat er bij lunch en avondeten een streep onder de maaltijd. Daar kun je met je muis of vinger op klikken. Zodra je dat doet spring je direct naar de pagina waar het recept zich bevind. Hieronder zie je het voorbeeld.

koolhydraatarm kookboek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De ingrediënten en voedingswaarden staan duidelijk vermeld. Zo ook de bereidingswijze. Het praktische aan dit 50 Dagen Programma is dat waar je ook bent, je het altijd gebruik kunt maken van dit koolhydraatarm kookboek. Wanneer je boodschappen gaat doen kun je de ingrediënten van je scherm aflezen.

Waar ik persoonlijk super dol op ben zijn de chocolade pinda bites. Als dessert heb ik deze choco bites regelmatig gegeten.

koolhydraatarm boek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koolhydraatarm 50 Dagen Programma ervaringen

Dit koolhydraatarm kookboek kent al vele reacties, reviews en ervaringen. Zodra ik hier informatie over opzoek valt het op dat vooral vrouwen het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma gebruiken.

Ik lees met name dat lichaamsvet afneemt en energie toeneemt. Dat een koolhydraatarm dieet werkt is bewezen en de reacties laten dan ook zien, dat je gemiddeld 2kg per week kunt afvallen.

Er zijn zelfs gevallen waarbij er sprake is van meerdere kilo’s per week. Waar ik het ook nog over wil hebben is dat de kans op een jojo effect zeer klein is.

Het programma is namelijk zo samengesteld, dat mocht je even stoppen, de kilo’s er daarna NIET weer terug aan vliegen! Je hebt dit natuurlijk ook grotendeels zelf in de hand. Het is logisch dat wanneer je zeer ongezond eet, dat een negatief effect heeft op je gewicht.

Mijn persoonlijke Ervaringen Koolhydraatarm 50 Dagen Programma

Aangezien ik graag een aantal kilo in vetmassa wilde afvallen, heb ik het 50 dagen programma gebruikt. Ik hoef niet veel af te vallen en heb daarom niet de volledige 50 dagen benut. 3 weken heb ik gebruik gemaakt van het programma.

Mijn resultaten week 1

De eerste week ervaar ik met name een groot verschil in energie. Doordat je een hoop suikers weg laat uit je voeding, voel je je fitter en zit je lekkerder in je vel.

Ik sport ongeveer 3 keer per week en de in de eerste week heb ik geen negatieve veranderingen ervaren. Mijn energie was duidelijk aanwezig en betreft kracht ben ik niet achteruit maar ook niet voorruit gegaan.

Het wegen plande ik in op iedere maandag om 07:00 in de ochtend. Naar de eerste week gaf de weegschaal aan dat ik 2,2 kilo ben afgevallen.

Mijn resultaten week 2

In de tweede week heb ik het ritme goed te pakken. Het eten smaakt goed en ook ervaar ik minder honger. Ik moet toegeven dat ik geen onnodige snackmomenten heb ervaren.

In week 1 kon dit nog wel eens voorkomen. Gelukkig biedt het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma hier een oplossing voor. Je kunt namelijk kiezen uit verschillende verantwoorde snacks.

Tijdens het sporten heb ik genoeg energie en ook is mijn kracht licht toegenomen. Dit heb ik met name te danken aan de eiwitrijke voedingsmiddelen.

Koolhydraatarme recepten bevatten namelijk een hoop eiwitten. Deze eiwitten zijn belangrijk en heb je dagelijks nodig.

De weegschaal gaf in week 1 aan dat ik 2,4 kilo ben afgevallen. Dit geeft een ontzettend motiverend gevoel waardoor je door wilt gaan en niet kan wachten wat het volgende weeg moment zal aangegeven.

Mijn resultaten week 3

In week 3 heb ik dezelfde positieve veranderingen ervaren als in week 2. Er staan verrassende recepten tussen met een lekkere smaak. Nu ben ik persoonlijk dol op pittig eten en heb ik aan verschillende recepten chilipoeder toegevoegd.

Het toevoegen van kruiden is geen probleem. Je kunt alleen beter geen extra zout toevoegen. Dat ik aan het afvallen ben word nu ook in de spiegel duidelijk. Het is tof om te zien dat je kunt afvallen terwijl je nog heel veel lekkere dingen kunt eten.

Het moment van wegen was alweer aangebroken en dit keer ben ik 2 kilo afgevallen. Ik heb hiermee mijn streefgewicht bereikt en ben daarna verder gegaan met de recepten waar ik af en toe rijst en pasta aan toevoegde. In totaal ben ik 6,6 kilo afgevallen!

Welke garantie heb je?

koolhydraatarm kookboek

Het beste koolhydraatarm kookboek heeft wat mij betreft ook een bepaalde garantie nodig! Mocht je met het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma van start gaan, dan heb je 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie.

Val je niet af of ben je om wat voor een reden dan ook niet tevreden, krijg je binnen 30 dagen je geld terug gestort. Een garantie als deze kun je dan ook alleen geven als je 100% achter je product staat en overtuigd bent van de werking.

Zo heb je als deelnemer niets te verliezen. Deze garantie wordt duidelijk op de website pagina van dit koolhydraatarm kookboek weergegeven. Bekijk hier de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie!

Koolhydraatarm 50 Dagen programma pdf kopen

Zoals je weet is het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma een e-book. Je ontvang het als pdf bestand dat je kunt openen op je telefoon, laptop en tablet. Je hoeft hier niets speciaals voor te downloaden.

Het programma is alleen online verkrijgbaar. Via een beveiligde pagina kun je betalen met IDeal, AfterPay, Credicard en Paypal.

Let op dat je je juiste mailadres invoert. Hier ontvang je namelijk de link van Niels waar je het boek kunt openen. Dit gebeurt direct na de betaling.

Koolhydraatarm kookboek tot slot

Je bent nu meer te weten gekomen over het beste koolhydraatarm kookboek. Wanneer je start met een koolhydraatarm dieet is het belangrijk dat de verhoudingen kloppen.

Het kan lastig zijn om dit op eigen houtje uit te gaan zoeken. Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma heeft alles voor je op een rijtje gezet.

Je hoeft niet meer opzoek te gaan naar recepten en hoe je dagelijks je eetmomenten moet inrichten. Een koolhydraatarm dieet is een levensstijl waarmee je op een makkelijke en vooral snelle manier, een aantal kilo’s kunt afvallen.

Onthoud wel dat je zelf de stap moet maken. Een dieet is een hulpmiddel en werkt met name als steuntje in de rug. Alleen jij zelf kunt de knop omzetten als je eetgewoontes wilt veranderen.

Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan onderaan in dit artikel. Je leest hier ook vragen en ervaringen van anderen! Ik wens je alvast succes en veel plezier toe met afvallen!

=> Bekijk hier het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 5 december, 2017

Auteur

Timo

Categorie

Afvallen Gezondheid

Tags

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


© 2016 - 2022 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies