Pianoles van Rene Review: wacht met kopen!

Laatste update: 12 augustus, 2021 | Geen reacties

Een instrument goed kunnen bespelen, wil toch iedereen? En het instrument piano is al helemaal te gek! Daar kan je zoveel kanten mee op en alle genres zijn mogelijk om ter gehore te brengen. En hoe handig is het ook nog eens als je het online kan leren spelen?! Deze pianoles van Rene maakt het mogelijk. Maar eerst deel ik een uitgebreide Pianoles van Rene review. Echter is het van belang om eerst onderstaande te lezen, zodat je zeker weet of het ook écht iets voor jou is. Hieronder deel ik de belangrijkste informatie over het lesprogramma.

TIP:
Op dit moment krijg je hoge korting op de Pianoles van Rene! Gebruik deze kortingspagina >>

Wie is Rene Knops?

Rene Knops is geboren en getogen in Brabant. 48 jaar en al vanaf zijn tiende actief als pianist. Ook speelt hij op keyboards en synthesizers. Ook is hij al ruim 25 jaar verbonden aan de Muziekschool als piano- en keyboarddocent. Ook heeft hij sinds 2003 zijn eigen muziekschool DEPIANO. Op deze muziekschool worden alleen maar piano- en keyboardlessen gegeven.

Hij heeft klassieke piano gestudeerd aan de Royal Schools of Music. Ook heeft hij daarnaast verschillende sociale trainingen gevolgd. Deze trainingen hebben hem geleerd om een goede band op te bouwen met zijn leerlingen en beter te worden in het ‘les geven’. Zowel de passie voor piano spelen, als het lesgeven aan mensen, is de perfecte combinatie voor zijn lesprogramma. Zijn enthousiasme is duidelijk zichtbaar.

De overtuiging van Rene

Rene is ervan overtuigd dat iedereen piano kan leren spelen of keyboard. In zijn online lesprogramma wil hij deze overtuiging waarmaken en het ook werkelijk laten zien! Dit betekent dus ook dat zijn lessen voor iedereen toegankelijk zijn. Rene helpt jou in het totale leerproces, zodat hij zeker weet dat ook jij het piano spelen gemakkelijk onder de knie kan krijgen.

Voor wie zijn de pianolessen van Rene?

De overtuiging van Rene heeft eigenlijk al verklapt voor wie zijn lessen zijn. Inderdaad, voor iedereen! Het maakt niet uit hoe oud je bent, hoe muzikaal of reeds vaardig je bent met een piano. Het lesprogramma is voor iedereen mogelijk te volgen. Het programma is zo opgebouwd dat je zelfstandig aan de slag kan. Ook heeft Rene verschillende vangnetten ingebouwd, zodat je opgevangen wordt, als het even wat minder snel of gemakkelijk lukt. Door middel van e-mail coaching zal Rene jou coachen en motiveren. Hierdoor wordt het oefenen ook gemakkelijker en helpt hij je weer verder op weg.

Daarnaast is er een Online Community waar je ook kennis kan maken met andere programma volgers . Binnen deze community kan je ervaringen met elkaar delen, maar zeker ook elkaar helpen en motiveren. Erg leuk en leerzaam!

Wat leer je tijdens de online pianolessen?

Nu jij weet dat dit dus absoluut ook een lesprogramma is voor jou, oftewel voor iedereen, zijn we natuurlijk benieuwd wat je precies gaat leren tijdens de lessen. En onthoud: stapsgewijs ga je leren piano spelen, zodat het leuk en interessant blijft en je ook écht de motivatie kan behouden, Jij bepaalt zelf de volgende stap in jouw eigen leerproces. Wat krijg je nu exact geleerd tijdens de lessen?

Met de pianolessen van Rene ga je online leren om piano te kunnen spelen. Door middel van stap voor stap videotrainingen ga je het onder de knie krijgen. En ook nog via andere leermethoden die helemaal bij deze tijd passen, neemt Rene jou bij de hand.

TIP:
Wees geen dief van jouw eigen portemonnee, start hier de cursus met hoge korting

Na aanschaf van het lesprogramma ontvang je per e-mail inloggegevens, zodat je toegang krijgt tot de Online Community. Voordat je start zal er eerst veel uitleg gegeven worden over hoe het lesprogramma werkt en waar je alles kan vinden. Zo ontvang je extra toelichting waar je de lessen kan vinden, hoe je vragen kan stellen en hoe de community werkt en hoe je daar actief op kan zijn.

Wat krijg je allemaal na aanschaf van het lesprogramma?

Wat zit er nu exact in het lesprogramma? Ik zet het hieronder graag voor jou op een rij. Het is een uitgebreid programma met maar liefst meer dan 200 korte en duidelijke video’s die jou écht gaan leren piano spelen. Daarbij ontvang je ook bij de video’s PDF documenten, zodat je alle uitleg ook nog eens rustig kan nalezen en eventueel kan uitprinten, als je dat prettig vindt. Ook is een volgsysteem onderdeel van het lesprogramma. Hiermee kan je lessen aan- en/of uitvinken als je ze gevolgd hebt. Super handig en overzichtelijk!

In totaal zijn er 4 cursussen:

1. Introductiecursus (11 video’s)
  2. Beginnerscursus: 6 modules + bonus (53 video’s)
  3. Vervolgcursus: 6 modules + evaluatie (30 video’s)
  4. Notencursus: 5 modules + 2 bonussen (7 video’s)

Ook ontvang je het volgende:

• Piano challengers (22 video’s)
  • Naspeelliedjes en oefeningen (52 video’s)
  • Technologie video’s (10 video’s)
  • Webinars en opnames (7 video’s)
  • E-mail coaching van Rene als persoonlijke pianoleraar 6 weken lang
  • Actieve Online Community met mede programma volgers
  • Toegang tot de nieuwste ‘Corona Lockdown Live Pianotrainingen’ video’s
  • Levenslang toegang tot het lesmateriaal

Mijn persoonlijke Pianoles van Rene review

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, het is een woord GEWELDIG! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn. Bij vrienden ben ik wel eens achter de piano gekropen en het klonk nergens na. Als snel kreeg ik het idee dat ik er gewoon niet goed in ben. Aangezien ik gek ben op het geluid van een piano, heb ik toch de stap genomen om met de Pianoles van Rene aan de slag te gaan.

Elke les wordt stap voor stap uitgelegd en je hoeft het alleen maar na te doen. Oefening baart kunst en je zult versteld staan hoe snel je piano kunt spelen. Als je ook maar ooit het idee hebt gehad om te leren hoe je piano speelt, raad ik je deze cursus van harte aan!

Wat kost de online pianoles van Rene?

Dit lesprogramma van Rene om piano te leren spelen, is in vergelijking met normale piano lessen serieus zeer goedkoop. Op dit moment kost het programma maar liefst €149,-. Dit is een eenmalig bod, waarbij Rene een flinke korting geeft. Als je ziet wat je allemaal krijgt voor deze fantastische prijs. Ik kan dit lesprogramma van Rene absoluut aanbevelen. En hoe geweldig is het als jij straks familie en vrienden kan laten horen hoe goed jij piano kan spelen?

TIP:

Alle voordelen op een rij!

Ik ben absoluut enthousiast over de pianolessen van Rene en het gehele lesprogramma. Iedereen kan met Rene zijn lessen piano leren spelen. Voor het gemak nog even alle voordelen op een rij:

• Levenslange toegang tot alle lesmateriaal
  • Persoonlijke e-mail coaching door Rene
  • Toegang tot de Online Community
  • Stapsgewijs piano leren spelen via korte en duidelijke video’s
  • Direct aan de slag, al doende leer je piano spelen
  • Meer dan 200+ video’s

Wat mij betreft is dit absoluut een waardevolle piano cursus, waarmee je écht piano leert spelen op een leuke en laagdrempelige manier. Jij hebt zelf in de hand hoe je leert en Rene doet er alles aan om het leuk en gemakkelijk te maken.

Ik hoop dat deze Pianoles van Rene review je antwoord heeft gegeven op alle vragen. Heel veel succes en natuurlijk veel plezier met jouw pianolessen. Start hier met korting! (zo een hoge korting vind je nergens anders).

Wist je dat je ook online gitaar lessen kunt nemen? Deze cursus is ideaal!

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 30 juli, 2021