spiermassa vrouw

Zo creëer je als vrouw spiermassa

Laatste update: 20 maart, 2019 | 1 reactie

Vrouwen hebben een kleinere hoeveelheid testosteron in hun bloed dan mannen. Daarom kan het lastiger zijn om spieren te kweken. Toch is het mogelijk om met een lagere hoeveelheid testosteron spiergroei te activeren. Uiteraard is het wel belangrijk dat je dit op de juiste manier doet. Daarom deel ik in deze blog een spiermassa vrouw handleiding!

TIP: Droog Trainen Protocol Vrouwen is het meest gebruikte programma van 2018/2019! Ga voor maximaal resultaat en begin vandaag nog. Bekijk hier video’s van andere gebruikers >>

Spiermassa vrouw

Het goede nieuws is dus dat je als vrouw spiermassa kunt opbouwen. Dit betekent niet dat je er direct als een professionele bodybuilder komt uit te zien. Wat wel gebeurd is dat je strakker, fitter en gezonder wordt. Welk doel je ook hebt, de onderstaande tips helpen jou om dit te kunnen bereiken. Onthoud wel dat regelmaat, discipline en een ijzersterke mindset de sleutelwoorden zijn voor succes. Ik raad je dan ook aan om bovenstaande protocol te gebruiken zodat je ten alle tijden een stok achter de deur hebt. Straks lees je hier nog meer over.

1. Sport met zware gewichten

Zware gewichten zorgen voor een enorme spierprikkel. Je belast namelijk je spieren optimaal waardoor er microscheurtjes in je spierweefsel ontstaan.

Deze scheurtjes herstellen door middel van de juiste voeding (eiwitrijk). Door dat ze herstellen ontstaat er een extra laag waardoor de spieren dikker en groter worden. Uiteraard gebeurd dit niet van de een op de andere dag. Dit proces heeft tijd nodig. Het verklaart dan ook waarom bodybuilders of professionele sporters jaren bezig zijn op het topniveau te bereiken.

Ik raad je aan om tussen de 6 en 8 herhalingen te maken met een zwaar gewicht. Voer de oefening ten alle tijden correct en verantwoord uit. Het is namelijk niet de bedoeling dat je een blessure oploopt. Laat je lichaam wennen aan deze manier van trainen en je zult steeds meer progressie boeken.

2. Maak contact met je spieren

Contact maken met je spieren is essentieel op spiergroei te stimuleren. Een strak lichaam voor vrouwen heeft tijd nodig maar met de juiste strategie kun je dit proces wel degelijk versnellen.

Negen van de tien keer train je waarschijnlijk op de automatische piloot. Je doet een oefening omdat het een oefening is. Zodra je je gaat concentreren op de spieren die je traint, ontstaat er maximale groei. Stel je traint je biceps. Maak via je hersenen contact met je biceps en concentreer je op de oefening.

Er ontstaat tevens een pomp en dat betekent dat er voldoende bloed gecirculeerd wordt naar je spieren. Het resultaat is dat je er direct gespierder en voller uit komt te zien.

3. De juiste voeding

Wanneer je een spiermassa vrouw protocol bekijkt zie je direct hoe belangrijk de juiste voeding is! Zonder voeding groeit er namelijk niets. Focus je vooral op eiwitrijke voeding en maak daarbij de volgende rekensom: neem 1,5 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht. Stel je weegt 65 kilo dan doe je 65 x 1,5 = 97,5 / 100 gram eiwitten per dag.

Je lichaam kan eiwitten niet opslaan en heeft daarom iedere dag opnieuw, de juiste hoeveelheid eiwitten nodig. Eiwitrijke voedingsmiddelen zijn vlees, vis, eieren, peulvruchten, zuivel en noten. Daarnaast is het ook belangrijk dat je de juiste macronutrienten binnen krijgt. Dat wil zeggen dat de verhouding tussen koolhydraten, eiwitten en vetten moet kloppen.

”Wanneer je je lichaam niet van de juiste voeding voorziet, is het vrijwel onmogelijk om spiermassa op te bouwen. Het totale plaatje moet simpelweg kloppen!”

Klinkt misschien allemaal heel ingewikkeld maar dat hoeft het absoluut niet te zijn. Wil je graag zo goed mogelijk begeleid worden zodat je alleen maar voorruitgang boekt? Dan is dit wat je nodig hebt >>

 

4. Gebruik supplementen ter ondersteuning

Je hebt zojuist gelezen dat voeding enorm belangrijk is. Ook heb je de som gemaakt betreft het aantal eiwitten dat je dagelijks nodig hebt. Door een druk leven kan het lastig zijn om iedere dag de juiste hoeveelheid binnen te krijgen. Je doet er dan goed aan om gebruik te maken van een eiwitshake. Hieronder deel ik de beste eiwitshake voor vrouwen. Lees hier meer dan 11.000 ervaringen van andere Whey Perfection gebruikers >>

spiermassa vrouw

Een eiwitshake kun je makkelijk maken met water of melk. Of je nu thuis, op het werk of op visite bent, overal kun je genieten van deze milkshake-achtige smaken.

Wist je dat een eiwitshake gemiddeld 30 gram (met melk) eiwitten bevat? Je kunt er 2 tot 3 per dag drinken en dat betekent dat je al aardig in de buurt komt van jouw dagelijkse dosis eiwitten. Het betekent echt niet dat je alleen maar eiwitshake moet gaan drinken. Het eten van gezonde en gevarieerde voeding blijft nummer 1!

Voldoende slaap

We worden steeds drukker met onze tijd en daarin vergeten we vaak de noodzaak van slaap. Slaap is namelijk essentieel om spiermassa te kunnen ontwikkelen. Je herstel na zware trainingen en ook heb je meer energie om een zware training te kunnen uitvoeren.

Een ander bijkomend feit is dat tijdens de 3e en 4e fase van je slaapcyclus er groeihormonen worden aangemaakt. Slaap je tekort dan kunnen deze groeihormonen niet worden aangemaakt. Dit betekent dat je minder snel spiermassa kunt aanmaken waardoor je nauwelijks voorruitgang zult zien.

De meeste mensen hebben tussen de 8 en 10 uur slaap nodig. Sommige een uurtje meer en andere weer een uurtje minder. Ervaar wat voor jou het beste voelt maar slaap minimaal 8 uur per dag.

Start vandaag nog!

Een complete spiermassa vrouw handleiding staat voor je klaar! Er komt namelijk een hoop bij kijken en je bespaart een hoop tijd dan dat je zelf op onderzoek uit gaat.

Daarnaast kun je aardig de weg kwijt raken door allerlei strategieën die je op het internet tegenkomt. Je kunt je beter op 1 protocol focussen zodat je zeker weet dat je je doelen gaat behalen.

Droog Trainen Protocol vrouwen is een compleet programma waarin je stapsgewijs de juiste informatie en opdrachten tot je krijgt. Ook jij kunt in 12 weken een strak en gespierd lichaam hebben.

spiermassa vrouwTot slot

Je bent nu meer te weten gekomen betreft spiermassa vrouw! Ik hoop dat je antwoord hebt gekregen op jou vragen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan onderaan op de website.

In de meeste gevallen kom ik er dezelfde dag nog op terug. Ik wens je succes en vooral veel plezier met het creëren van jouw droomlichaam!

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 20 maart, 2019

Auteur

Timo

Categorie

Fitness Gezondheid

Tags

1 reactie op "Zo creëer je als vrouw spiermassa"

  1. Mirthe schreef:

    Wat een te gek programma! Ik ben 1 maand bezig met droog trainen protocol vrouwen en lichaam is onwijs veranderd. Super gaaf!!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Volg BGreat op social media:

© 2016 - 2021 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies