gezonde hap

Zo maak je een snelle gezonde hap

Laatste update: 26 april, 2019 | Geen reacties

Heb je zin in een gezonde hap? Dan moet je dit recept maar eens proberen. Je hebt alleen mandarijn en bleekselderij nodig. Deze combinatie is erg lekker zit vol met gezonde voedingsstoffen!

TIP: Bekijk onze makkelijke en snelle koolhydraatarme weekmenu’s. Beste uit de test 2019! >>

Gezonde hap

Dit frisse recept is niet alleen lekker van smaak maar bevat een hele hoop belangrijke vitamine en mineralen. Denk aan vitamine A, B1, B2, B6, B11, B12, C, D en E. Ook zitten er antioxidanten in waar je lichaam enorm veel me kan. Deze gezonde hap is ideaal om als tussendoortje te nuttigen en ook makkelijk om mee te nemen naar je werk.

Ingrediënten:

  • 3 stengels bleekselderij
  • 1 mandarijn
  • 5 bosbessen (optioneel)

Bereidingswijze:

1. Pel de mandarijn en verwijder eventueel de witte draadjes. De bleekselderij spoel je af en snijd je in stukjes. Pak een kom erbij en doe hier de mandarijn, bleekselderij en bosbessen in.

2. Geniet van de smaaksensatie!

De voedingswaarden

Dit recept is goed voor 1 persoon. De voedingswaarden zijn berekend per portie en zien er als volgt uit:

calorieën: 45
koolhydraten: 9 gram
eiwitten: 1 gram
vetten: 1 gram

Ik heb een heerlijk weekmenu voor je samengesteld!

Ik ben dol op weekmenu’s! Het bespaart mij een hoop tijd en ik kan direct zien wat ik de hele dag kan eten. Daarnaast houd een weekmenu mijn gewicht gezond en heb ik dagelijks voldoende energie. Download hieronder mijn laatst geschreven weekmenu en geniet van de recepten!

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 26 april, 2019

Auteur

Timo

Categorie

Bijgerecht Recepten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


© 2016 - 2022 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies