griekse yoghurt met fruit

Griekse yoghurt met fruit en slagroom

Een simpel recept maar wel onwijs lekker! Deze Griekse yoghurt met fruit moet je absoluut geprobeerd hebben. Slechts 5 gram koolhydraten per portie en binnen 2 minuten klaar! Ook levert dit recept de eiwitvoorraad aan in je lichaam. Een klein toetje met een groot positief effect.

Een koolhydraatarm dieet volgen? Makkelijke en lekkere recepten die ervoor zorgen dat je 2KG per week kunt afvallen! Bekijk hier Het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu >>

Griekse yoghurt met fruit

Heb jij een hele drukke dag en wil je na een mailtijd nog even lekker na genieten? Kies dan voor deze Griekse yoghurt met fruit. Dit toetje heb ik deze week al twee keer gegeten en geeft een hele hoop voldoening. Hieronder lees je wat je nodig hebt.

Ingrediënten:

  • 150 ml Griekse yoghurt (10% vet)
  • 10 bosbessen
  • toefje slagroom

Bereidingswijze:

1. Pak een schaaltje erbij en doe hier 150 ml Griekse yoghurt in. Was de bosbessen af en voeg deze toe.

2. Om je geniet momentje te vergroten kun je er nog een toefje slagroom op spuiten.

Geniet ervan!

De voedingswaarden

Dit Griekse yoghurt met fruit recept is goed voor 1 persoon. De voedingswaarde zijn berekend per portie en zien er als volgt uit:

Calorieën: 129
Koolhydraten: 5 gram
Eiwitten: 9 gram
Vetten: 11 gram

Ik heb een heerlijk weekmenu voor je samengesteld!

Ik heb een gratis afslank weekmenu voor jou gemaakt. Nu met handig boodschappenlijstje zodat je direct kunt beginnen. Ontvang hier het weekmenu >>

17 september, 2019 - Geen reacties

Auteur

Timo

Categorie

Dessert Recepten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Volg BGreat op social media:

© 2016 - 2020 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies