Salade me ei

Salade met ei, tomaatjes en kruiden!

Laatste update: 17 februari, 2020 | Geen reacties

Een salade met ei kan heel erg lekker zijn! Vooral in combinatie met de juiste ingrediënten! Deze salade staat minstens 3 keer per maand op tafel. Dat heeft niet alleen te maken met de lekkere smaak, ook de aanwezige voedingsstoffen zijn dik in orde. Zo bevat deze salade slechts 3 gram koolhydraten en 9 gram eiwitten.

Ingrediënten

  • 8 cherrytomaatjes
  • 1 ei (gekookt)
  • Gemengde peper (gemalen)
  • Verse koriander (fijngehakt)
  • Verse peterselie (fijngehakt)
  • 1 el olijfolie
  • snufje zout
  • halve groene paprika (in stukjes)
  • halve rode paprika (in stukjes)
  • 1 citroen

TIP:
Wil je graag afvallen en meer energie? Dit doe je eenvoudig met de volgende overheerlijke recepten! Aan de slag

Bereidingswijze

  1. Doe de rode paprika en groene paprika stukjes in een kom en voeg hier een snufje zout en olijfolie aan toe.
  2. Voeg ook de peterselie, koriander en peper toe. Knijp een kwart citroen uit boven de kom en meng door elkaar.
  3. Kook een eitje (of meerdere zodat je deze kunt bewaren als tussendoortje).
  4. Spoel het eitje af onder de koude kraan, verwijder de schil en snijd in stukken.
  5. Voeg het ei toe aan de salade samen met de tomaatjes. Eet smakelijk!

Voedingswaarden

Portiegrootte: 1/1
Calorieën: 120
Koolhydraten: 3 g
Eiwitten: 9 g
Vetten: 7 g

Tip van Timo:
Weet je welke salade ook erg lekker is? Deze Koolhydraatarme eiersalade.

Deel dit recept of artikel ook met je familie en vrienden. Dat zullen ze super leuk vinden!

Gepubliceerd op: 17 februari, 2020

Auteur

Timo

Categorie

Ontbijt Recepten

Tags

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Volg BGreat op social media:

© 2016 - 2020 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies