koolhydraatarme dipsaus

Koolhydraatarme Dipsaus – Verantwoord En Heerlijk Van Smaak

Koolhydraatarme dipsaus is ideaal om te combineren met verantwoorde snacks. Zo kun je dubbel op genieten! Ik deel een aantal heerlijke sauzen die je makkelijk en snel klaar kunt maken.

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  >>  Bekijk hier het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu

Koolhydraatarme Dipsaus

Bij verantwoorde snacks hoort natuurlijk een koolhydraatarme dipsaus. Er zijn namelijk niet veel koolhydraatarme dipsauzen verkrijgbaar.

Daarnaast is een eigen dipsaus maken veel lekkerder. Je kunt met een paar ingrediënten de lekkerste sausjes op tafel zetten.

Zelfs deze dip sausjes bevatten gezonde voedingstoffen. Zo hoef je je nergens druk om te maken en kun je zonder schuldgevoel snacken :-).

Is dipsaus gezond?

De dipsaus die ik met je deel wel! Hier zitten namelijk geen geraffineerde suikers (koolhydraten) in. Tevens maak je gebruik van verse ingrediënten.

Hierdoor krijg je verschillende vitamine en mineralen binnen. De dipsaus is ongeveer 2 dagen houdbaar mits deze in de koelkast staat.

De voedingswaarden

Je kunt deze saus gebruiken voor 2 – 4 personen. Ben je met meerdere dan kun je eenvoudig de ingrediënten verdubbelen. In elke dipsaus zitten niet meer dan 3 gram koolhydraten.

Koolhydraatarme dipsaus 1: Yoghurt dressing

Neem milde yoghurt, 2 el mayonaise, 1 el bieslook, 1 teentje knoflook, sap van een halve citroen, beetje stevia en chilipoeder. Goed door elkaar mengen en klaar is je heerlijke dipsaus.

Koolhydraatarme dipsaus 2: Dille dressing

Voor de heerlijke dipsaus neem je 30 ml olijfolie, 60 ml dragonazijn, 90 ml zonnebloemolie, 1 tl citroensap, 2 tl mosterd, 2 el kappertjes, 2 el dille en zoetstof. Meng alle ingredienten door elkaar en je hebt een heerlijk saus die perfect past bij alle soorten vis.

Guacamole

koolhydraatarme dipsaus

Mijn favoriet! Deze dipsaus past perfect bij Mexicaanse gerechten en andere snacks. Neem 1 rijpe avocado, 1 tl chilipoeder, 1 teentje knoflook, 1 el zure room, kleine stukjes tomaat, kleine stukjes komkommer en verse peterselie. Gebruik een staafmixer om alle ingrediënten door elkaar te mengen.

Afvallen dankzij het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu

Wil je graag meer gezonde koolhydraatarme recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu aan. Dit programma bevat 30 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open hier het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

koolhydraatarme dipsaus

20 februari, 2018 - Geen reacties

Auteur

Timo

Categorie

Bijgerecht Recepten

Tags

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Volg BGreat op social media:

© 2016 - 2020 BGreat.nl

Algemene voorwaarden - Privacy - Cookies